LÖRDAG+ SÖNDAG!!



Hej älsklingar!! Har vart en dålig uppdatering jag vet, och jag säger att jag ska bättra mig? Men ingenting händer, hehe... Men nu denna vecka, ska jag verkligen försöka.

Iallafall, vad har jag gjort i helgen?.. Jo igår så skulle jag & Josefine slagga, sedan ringde vi Elias. Då kom han & hans vän Filip (Skulle slagga med oss) Men sen vid klockan 12 eller något, mådde jag ganska dåligt. Så jag gick hem tillsammans med Elias & Filip. Eller dom gjorde mig sällskap en bit sedan gick dom hem till Elias. Sen kom jag hem, var uppe ett litet tag. Sedan gick jag & la mig. Sen i morse vaknade jag vid 11. :)

Idag så hade vi samling klockan 2. Sedan åkte vi vidare till Belebarkarby & spelade match där. Det gick sådär, eller resultatet blev bra då! 9-2 till oss. Men vi hade inget bra spel överhuvud taget. Ifall vi hade spelat som vi brukar, så hade vi vunnit ännu större!! Hehe.. ;) Men ska gå & ta ett skönt bad nu... Hörs senare! :D


Kommentarer
André / 2011-11-20 klockan 19:30:02

hahah du sa att jag skulle kommentera så ja, grattis till vinsten ;)

Hej! Vad tycker du om min första modell bild för ChaosModels Agency? :)


jo / 2011-11-21 klockan 17:57:33

förlåt men det ser ut som du putar med magen jättemycket på den bilden asså du ser lite tjock ut..eller inte tjock men typ mellan lite mer ä normal eller vad man ska säga.. du är jättefin isabelle!! <3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback