"Svensson Svensson- I nöd och lust"

Hej sötnosar!

Känns som om jag kommer somna vilken sekund som helst, åh är så sjukt trött! Men tänkte bara berätta om min dag/kväll (Ni vet..? ;)) Iallafall idag började vi halv 9, som vi brukar göra dom flesta dagarna. Började med engelska, då skulle vi redovisa, 2 och 2 ett "radio-programe" Jag var med Linnea, och det gick faktiskt bra! :) Hade inte heller trott att det skulle gå dåligt! Var inte en så svår uppgift! Så ja, sen rullade dagen på.. Efter skolan tog jag och linnea bussen hem tillsammans med Ronja. Sen gick jag och Linnea hem till henne, åt lite osv.. Sen vid klockan 5 så drog vi in till täby med hennes mamma. Och kollade bio, vi skulle egentligen se "Paranomal Activity" Men det fick vi tydligen inte för att vi inte hade legitimation (Är ju under 15 år!) Så då fick vi inte se den. Så istället kollade vi på "Svensson Svensson- I nöd och lust" Den var helt okej, i början av filmen satt vi och skrattade konstant!! Hehe, vet inte vad som var så kul. ALLT var bara kul då!.. Ja som vi är då?! ;) Kom hem vid klockan 8, åkte hem till linnea en snabbis, sen kom pappa och hämtade mig.

Så har badat osv, kommer somna när som helst, mina ögon vill bara slockna?! Första kvällen jag är trött fasiken vad skönt, så jobbigt att inte kunna somna! Så det är bara bra! :D Puss



Alldeles nyss, nyduschat osv.. Glad att man inte ser mig!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback