I'm Sorry!



Skulle ju egentligen uppdatera igår. Men tyvärr hann jag inte det, och så glömde jag helt bort det! För det första hade jag träning och råkade ta fel på tiden. Så Sarah ringde mig, och påminnde mig! Eller, sa att träningen hade börjat hehe. Och då var jag & Linnea+ hennes pappa i Centrum. Så jag och linnea fick skjuss hem till mig, jag bytte om & linnea hängde med till min träning. Och sen när jag kom hem badade jag osv, sen kollade jag på idol! Och somnade i soffan, så tyvärr hann jag inte uppdatera. Men ska fixa mig (inför match, packa ihop saker, sätta upp håret, äta frukost, och lite annat!) Men vi hörs efter min match! Alote of love. :)



Haha!! För ett tag sen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback