GODMORGON



Lovar er en stark FÖRBÄTTRING!!!

Men helt allvarligt, jag har haft massa att göra, men lovar er att jag kommer att förbättra mig, men å andra sidan så är det faktiskt min blogg, och jag bestämmer när jag ska blogga.. Men faktiskt så VILL jag blogga så mycket som möjligt. Men måste verkligen ta tag i skolan, och göra det som behövs. Vill ju inte jobba i en korv kiosk när jag blir stor? :O

Men iallafall, jag har fixat klart mig inför skolan, och jag kan säga er en sak- Jag har gjort en STOR förändring på mig själv!!!! ;) Jag har färgat håret mörk brunt, jätte mörkt! Och faktiskt så blev det rätt bra! :) Men aja, hinner inte blogga mer nu. Ska snart gå till bussplatsen & möta Linnea. Hörs senare, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback