FÖRÄNDRING?....



Hahahaha..

 Är bara tvungen att visa denna gammla bild på mig+ bästis, sen i början av förra vintern, några anledningar till det!!! ;)


Ser ni min förändring?.. Jag gick verkligen alltid runt med dom där fula "bullarna" i håret! Orkade/hade inte tid på morgonen att fixa håret på något annat sätt, då orkade jag inte platta eller locka håret. Bara om det var något speciellt, annars var det skit samma liksom. Om jag ska erkänna har jag mycket snyggare frisyrer osv nu..

Kolla mina uggs!! Fake-fake-fake. Usch hur kunde jag gå runt med dom där?! Dom går ju nästan ända upp till knäna, nu skulle jag aldrig sätta på mig såna dära fula+ höga uggs! Det var det första jag tänkte när jag såg denna bild. Dom där uggsen håller ingenting, knappast varma, går sönder efter bara några dagar! Sjukt dålig kvalité. Efter ett tag förra vintern köpte jag nya, bra det.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback