Massa att fixa..

Ja i morgonbitti klockan nio, då drar jag till Gålö! :) Så har massa att fixa nu ikväll. Ska packa klart mina saker, hehe vilket är ett måste! ;) Såja, det ska bli klart. Ska måla mina tånaglar hehe, eftersom att jag redan har snygga naglar (fingrarna!;)) Ja, som ni vet jag gjorde ju Gélenaglarna! :D
Sen ska jag duscha, platta min hårförlängning, och mitt hår! Ta fram lite saker!

Iallafall. Alldeles nyss var jag & mamma och köpte nya skor till i morgon! Som jag ska ha då alltså, måste ju iallafall vara lite snygg! ;) Det är ju midsommarafton! Ja, så ska visa vilka jag köpte! Det blev svarta kilklackar från Deichmann! Vart faktiskt nöjd med dom! Men man ser tån där framme, så just därför ska jag ju måla naglarna! :D Men vi hörs senare, måste hinna med allt jag ska göra, och jag måste ju gå & lägga mig ganska tidigt, vilket jag också skulle ha gjort annars också! Eftersom jag vaknade 5 ni vet..? ;) Kram

Kommentarer
Emilia<3 / 2011-06-23 klockan 20:42:05

Kan du lägga ut en bild på vad du har på dej på midsommar? :) kram


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback