Lite svar på kommentarer;

Det kommer vara svar från min förra blogg också! ;)


Vart är thigtsen med spets köpta? :)

Sv: Dom är köpta från Bikbok! Tror dom kostade 199 eller 299..! ;)

 
Dom!


Vad är din naturliga hårfär eller är du blond? ;)
Hur lång är du ?

Sv: Ja min naturliga hårfärg är blondt! Men jag gör slingor och sånt, för att färgen ska se snyggare ut! ;) Jag är ca 157 eller 158 lång!

kan du börja videoblogga? :)

Sv: Ja självklart!

Hur många läsare har du? :)
Hur många killar har du haft?
Finns det någon du vet att du alltid kan lita på?

Sv: På den här bloggen som jag bara haft ca 1 dag, och jag hade 368 besökare. Jag har inte räknat mina killar! Ja, jag kan lita på min bästis Linnea, och mig själv! :)

hur många gånger har du flyttat ?
din äldsta vän? alltså inte i ålder utan den du känt längst ;)
om du fick ändra på en sak på din kropp, vad som helst men bara en sak, vad skulle du ändra då? :)

Sv: Jag har flyttat 2 gånger, en när mamma & pappa skillde sig, då flyttade jag med mamma, sen flyttade hon ihop med Anderas. Ella Karlsson & Sandra Karlsson, mina barndomsvänner! Alltså av dom jag umgås med mest! Jadu.. Mina ben tror jag! Komplex, hatar dom! ;)

Hur kom du på ditt bloggnamn ?

Sv: Jag tog mitt efternamn! ;) Haha, det var faktiskt ganska enkelt, men valde mellan 2 stycken!

Ja det finns en massa kommentarer jag kan svara på egentligen! Men det orkar jag inte göra just nu, men vi hörs! Btw, gillar ni att jag svarar på kommentarer såhär?! ;) Isåfall, tycker ni jag ska fortsätta med det? :)


Kommentarer
sofie / 2011-06-07 klockan 19:33:16

Vad var det andra namnet du valde mellan? :)


Sandra Lindström ♥ / 2011-06-07 klockan 19:38:00

Kan du göra en header till mig ? :) <3


Ellen♥ / 2011-06-07 klockan 19:56:36

Jaaaa gör det!


moa / 2011-06-07 klockan 20:03:47

Hur mycket ligger din statistik på ungefär? :)


natta / 2011-06-07 klockan 20:10:09

Jag älskar när du svara på komentarer! Man får veta mer om dig då, så jag tycker absolut du ska fortsätta!


MichelleNicolini / 2011-06-07 klockan 20:59:07

Det här var ett bra inlägg tycker du ska fortsätta med det ! :D

looooovisa<3 / 2011-06-07 klockan 21:07:38

ja, det är kul när du svara på kommentarer! :D



hoppas att du svara oxå min fråga snart, om hur gör sån där band med rosett till kodmall/stilmall asså under rubiken (inläggen) där har du rosa band.. så vart lägger man den i till kodmall eller stilmall, hur visa i ett inlägg med bilder..? :) vill verkligen veta hur vart ska den lägga i på..... hoppas att du vet vad jag menar asså (vet att jag skriver typ konstigt... :S)


Emelie / 2011-06-07 klockan 22:02:57

Jätte kul när du svarar på kommentarer! :)


elviralindskog / 2011-06-08 klockan 06:59:44

Då kan jag också passa på och fråga lite;)

Hur mkt väger du?

Vilka sporter har du gått på?

Vad är det dyraste du köpt?

Hehe lite random frågor men ändå...:)


Elin / 2011-06-08 klockan 15:02:53

Jag tycker också att det skulle vara jättekul om du kunde örja videoblogga :D


Emilia <3 / 2011-06-08 klockan 20:02:09

JAA! Absolut fortsätt med att svara på frågor då får man veta mer om dej o det e jätte kul för du e ju så intressant! <33

aurora♥ / 2011-06-08 klockan 20:08:20

gör du dina designer själv? <3 den du har nu e iaf jätte fin , gjorde du den själv ? :D <3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback