Jag är vaken..?

Hehe.. Till en början kan jag säga såhär: Jag förstår inte på mig själv?! ;)

Jag vaknade bara helt som vanligt för ungerfär 50 minuter sedan. Tänkte att jag låter wilma fortsätta sova! Så sätter jag på datan, gissa vad..? Jag kollar på klockan och ser att den är 05:03?! Huh..? Liksom vad fan gör jag uppe? :s Och jag kan ju inte somna om, jag hörde någon som var vaken här hemma som gick där uppe. (Vilket var min låssaspappa som går upp väldigt tidigt) Hehe.. Men jag trodde att mina föräldrar var hemma på lunch runt klockan 12.. Hehe, jäkla panthuvud man är alltså?! Men whatever, det är bra på ett sätt! ;) Då vaknar jag tidigt i morgonbitti när jag ska till Gålö. Eftersom jag somnar tidigt idag då! :)

Fast om jag ska vara ärlig, vill jag helst sova nu.. Precis som wilma gör här brevid mig.. Men det är hon ensam om! Och så är jag så sjukt hungrig, men jag vill inte gå upp och riskera att väcka mamma som sover i rummet intill. Så jag väntar tills att hon går upp! Hehe.. Och då kan jag komma efter ungerfär 10 minuter..? :D Fast hon kommer antagligen undra vad jag gör uppe.. Men jag kan inte ro för att jag vaknade! (Man kan på sett och vis säga att det är wilmas fel, för att hon stängde inte av ljudet på "HEY BABERIBA" Så man vaknade liksom av "hey baberiba, dududunana" ;) Jäkla unge!


.. ;)


Kommentarer
Jonna Sundqvist<3 / 2011-06-23 klockan 11:21:41

Fett jobbigt <3 :D

Emilia<3 / 2011-06-23 klockan 13:49:18

Haha! Stakars dej att vakna av den låten


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback