Isabelle is back on track ^^

Tjena! :D

Här har ni mig huvudrollen på denna blogg! Hehe.. ;) Har haft en super mysig helg & framför allt midsommar på Gålö! Det var jätte bra där tycker jag! Sen när jag kom hem från Gålö så träffade jag Ebba & Linnea, alltså Linnea elg såklart! ;) Haha, vi gjorde lite olika saker.. Juste i have to tell you- Vi skulle åka som kallad lådbil, så puttade Linnea på oss i fullfart, verkligen full fart! Så flyger jag & Ebba av! :( Hehe.. Ni ska se min rumpa, det är väääärsta såret, fast halva såret har läkt, och i stort sätt gått bort! Men ungerfär halva är kvar!
Ja, sen slaggade jag hemma hos Ebba igår då! Sen idag har jag shoppat, ätit jätte godmat på resturang! :D Köpte massa fina kläder & massa snygga smycken! Lägger upp lite bilder sen! ;) Eller kanske i detta innlägg, hehe det får ni & jag se, hehe!
'
Imorgon drar jag till grönan igen, har fixat ett guldkort idag också! ;) Så ska hämta ut det i morgon Karla hänger med! Så kommer vi vara där också! Har verkligen saknat min älskling Karla! Hehe, har inte träffats på 1 år känns det som! Men iallafall har ni hört vad jag gjort osv! Och tack så mycket Emelie att du har bloggat på min blogg då jag har vart borta! Jätte schysst! :D

Hehe bara för att lägga ut dessa bilder har jag "letat häcken av mig! ;)"


Ring- Ur & Penn



2 Armband! Jätte söta, ett med massa London saker på osv, ett med "kulor" med färger & mönster! :D


Rosa sött armband!


Dålig bild! Men tre par snygga örhängen! :)

Hehe, solbrillor! :D

Tröjan & Brillorna!

3 pack string-trosor, plus några fler som jag inte la ut! Hehe .. ;)

Justin Bieber tröja, I love U

En plånbok som är jätte snygg i verkligheten! :)

Så det var det, sen var det massa flera smycken som jag inte får bra bild på! Det här innlägget har typ tagit 2 timmar att bli klart..? Hehe, bara för jag letade, la in bilder, la upp bilder, osvosv..! :D






Kommentarer
Anonym / 2011-06-28 klockan 15:27:52

vart kommer solbrillorn och den orange tröjan ifrån? :d

Sandra Lindström ♥ / 2011-06-29 klockan 18:38:13

Vart köpte du Jb-tröjan :) <33


Savannah / 2011-06-29 klockan 19:11:43

Hej

Älskar din blogg var har du köpt Justin bieber tröjan ;)


Isabelle / 2011-06-30 klockan 18:08:55



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback