Förlåt, förlåt ..

För dålig uppdatering! Men har inte vart hos mig, har vart hos Karla i några nätter! Så har inte haft någon data!

Iallafall, vi har vart på grönan dom här dagarna! :D Träffade 2 killar där, som vi har vart med! Haha, det började med att vi stog i kön till extreme, så gick dom förbi och jag & karla ba "HABBA-HABBA" haha, ja så jag ba "Vi går efter" Karla "Neeej xd" sen så får karla damp & ba "JOO!" Haha, så sprang vi efter dom osv, så åkte vi kvasten pga att dom skulle det ;) Vi hängde lite efter haha, ja sen så vinkade dom till oss i kvasten osv. Sen skulle vi åka blåtåget så karla sa att jag skulle ropa på dom. Ja så gjorde jag det, medans karla "gömde sig lite" hehe, ja sen frågade jag om dom kunde åka med oss osv, och dom ba "lätt!" Haha. Ja sen var vi med dom resten av dagen, och igår! Så ska vi träffa dom i morgon på grönan också! :D Haha, när man säger hejdå till dom känns det som om man aldrig kommer träffas igen..? Haha, men whatever. Let's talk about me! ;) Nej skoja.
Men iallafall, i morgon kommer Karla hem till mig på morgonen typ vid 10. Sen drar vi till Thi Mahal, så ska jag köpa en ny hårförlängning, sen så drar vi till grönan och träffar älskade wille! :D Haha. Så det är mina eller ja våra planer! Kommer iallafall bli as skönt med nytt hår, oj det lät fel. Men ja med en ny hårförlängning! Vilket äääälskas! ;)

Men ska försöka få tag på Karla, vilket jag aldrig kommer att kunna..? :S För att hon har mobil, som är urladdad, ingen laddare, ingen data iallafall för tillfället? Ja, så det är lite KNAS!



Isabelle Wille Karla Sebbe
Isabelle Wille Karla Sebbe

Haha, hade bara 2 bra bilder från onsdags! ;)


Gårdagens dresscode! :)
Älsklings! :)
Mitt ansikte ser jätte brunt ut & mina ben jätte bleka ut, det är för att det var olika ljus på dom olika ställerna! :D
Jag älskar dig syster! ♥


Kommentarer
Felicia / 2011-06-30 klockan 23:56:42

Skit söt tröja! Var köpte du den ? :)

Asså den oranga ;)

sofia / 2011-07-03 klockan 19:33:39

Vart har karla köpt shorsten? :)

Saga Arvidsson / 2011-07-04 klockan 15:37:06

Fett söta ni är, snygg väska, köpt ? <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback