Emilia har somnat..

Hehe.. Och ja, här sitter jag & lyssnar på musik! ;)

Vi har vart i centrum för en liten stund sen, åt en glass och lite så. Sen drog vi hem till mig igen! Så ja, här sitter jag vaken.. Och en aning trött! Men jag ska iallafall inte somna som en viss annan långben?! :) Hehe.. Jag har fett stor lust att hitta på något skoj..? Men det skulle nog inte gå så bra..Med tanke på Emilia!

När pappa kommer hem ska jag prata med honom om vad jag vill ha när jag fyller år! ;) HIttade en massa bra saker idag på internet! :D Som jag bara måste beställa hem idag! Hehe, för jag fyller ju år om 5 dagar! Hehe.. Skit nice! Ja alltså den 26 Juni! Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på då.. Hade velat vara med massa kompisar! Men det är ju många som är på landet osv.. Eftersom det är 2 dagar efter midsommarafton! Men jag får helt enkelt se hur det blir med det! :D



Cornelia & Jag på bussen när alla vi (Emilia conerlia, jag) skulle åka och äta på subway! :)

Kommentarer
Ebbba / 2011-06-21 klockan 16:47:44

gulliga <3


Ebba Langemar <3 / 2011-06-21 klockan 22:49:04

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=P5i678yLBvBkTFLNQ4EoUNcgkpGYoYN4QwxMtlXtUWTmccxqWzUo#Gallery



Snälla rösta på mig!

Tack <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback