tråkigt innlägg- men bara för att ni ska ha nåt att läsa iaf..

Hallå älsklingar! :D

Här sitter jag framför datan. Var nyss på favvan & köpte några saker! Så har jag hjälpt mamma med facebook haha. Kulkul ;) Men iallafall, köpte en bikini & ett puder i centrum med mamma också köpte hon lite saker, fast hon köpte nånting i täby också!
Iallafall damsög & städade jag och mamma genom heeeela mitt rum, pga att det var en JÄTTE spindel i mitt rum! Jag fick panik! Jag är inte den som är rädd för små spindlar! Men den var sjukt stor, herregud. Men ja, jag sprang ut ur mitt rum hur fort som helst, smällde upp dörren.. Och haha, ja det var dramatiskt! ;)



Kommentarer
Rebecca / 2011-07-11 klockan 04:06:05

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback