Tååårar..

Herregud, nu har jag suttit här & gråtit.. Ja, jag vet inte hur länge alls. Kan säga en sak- ett bra tag!

Gud, jag har sätt världens sorligaste film. Jag kunde knappast kolla, tårarna slutade inte att rinna! Hehe.. Herregud, gaaalet! :) Men den var också jätte bra måste jag säga. Men otroligt hemsk.



Världens bästa filmtips.

;) ;) ;)

Alltså det som jag tycker är sorligt, är när dom kommer & räddar o tåget kommer o blabla. För det är ändå ganska lyckligt! Hehe. Och det blir liksom sorligt lyckligt. & Så klart begravningen, det är hemskt. Okej.. ska inte säga mer! You have to watch! :D

Kommentarer
alvawilsson / 2011-07-03 klockan 01:47:43

vet den är grymt bra, men samtidigt sjukt sorglig! ;) <3

Saga Arvidsson / 2011-07-04 klockan 15:34:42

Vad bra du var börjat uppdatera, bäst <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback