Sovit bort dagen..

Hallå raringar! :D

Vaknade precis.. Hehe klockan är halv ett, det betyder alltså att jag har sovit bort dagen.. Typ som vanligt! Fast så här länge brukar jag inte sova- ska fan börja ställa alarm! Hehe, men hade egentligen ställt ett alarm- Men det stängde jag av när det ringde.. :D

Idag har jag inga speciella planer tror jag? Kanske ska träffa någon eller nåt. Eller kanske bara vara hemma och göra typ ingenting! ;) Hehe. Men det är ju sommarlov, man har ju hur länge på sig som helst att göra massa saker! Haha, men vill ändå hitta på något! Hehe ;) Om någon vill träffas, så är det bara att säga till haha!
'
Vad ska ni hitta på idag? :D

Pussar
Juste, idag drar den här lyckoungen till Liseberg! :D Hehe, eller hon har ju redan dragit! *Avis* ;)

Kommentarer
Linnea Fällman / 2011-07-04 klockan 15:01:06

Du , vi måste verkligen träffas imorgon <3333


Saga Arvidsson / 2011-07-04 klockan 15:28:34

Bella du är så jäkla söt :) <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback