Min dag..

Godmorgon! :D

Idag vaknade jag faktiskt tidigt! Vaknade vid typ.. kvart över tio, eller kanske lite senare men whatever! ;) Iallafall idag ska jag träffa Emelie, gash det var as länge sen, har saknat henne fett mycket. Men iallafall, möter jag henne vid station. Sen ska vi träffa någon eller så. Och om det blir bra väder kanske vi ska bada! För carl undrade om jag ville, så vi kanske gör det med honom. Annars kanske vi träffar Zebbe eller så. Ja så, så ser min dag ut ungerfär.. Vad ska ni göra idag?! :D



Finaste ungen! :)


Kommentarer
Emmie / 2011-07-07 klockan 11:15:09

skarnar dig med och ja det kommer bli bäst :D <3


Linnea Fällman / 2011-07-07 klockan 14:14:10

ni kan komma hem till mig om ni inte har något att göra sen, saknar er båda. puss!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback