ISABELLE BLOGGAR!

Hejsan underbara! :D

Är ju i Åland, har inte vart så jätte bra väder än så länge.. Eller idag är det okej väder. Men iallafall, igår regnade det, så jag satt och kollade på tv nästan hela dagen. Sen på kvällen, spelade några kubb så då var jag också med! ;) Jag var inte speciellt bra.. Haha, men sen blev klockan typ tjugo över ett så då gick jag ner till husvagnen igen. Alltså på kvällen haha! Sen kollade jag & robin lite på tv. Sen kom pappa, och skulle gå & lägga sig, och då tänkte jag också det, men det var ju helt omöjligt att somna eftersom att han hickade var 10 sekund.. Haha, men tillslut gick det att somna, eller ja.. han somnade jag låg och snackade, robin blev irriterad.. Så jag slutade och tillslut lyckades jag också somna.. :D Haha. Men ska snart ut och ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Men kommer kunna göra innlägg då och då jag också! Iallafall när jag har tid, och ork! Haha, nej jag har ork så klart, men måste ha tid till det också! :D Men det värsta med att det itne är bra väder är att min färg försvinner då! Eller iallafall lite, och jag hade gjort 2 tatueringar, en playboy & en text i svanken. Men nu börjar playboy försvinna, och då blir det ju vitt där!? Haha.. Jag är så smart! :) Men nu, så ska jag gå ut lite, eftersom att jag sitter i receptionen! Jag älskar er mina bloggläsare, pussar!

Btw, undra om pappa kommer ihåg att jag kladdade på kräm på han igår kväll, fast.. han kanske sov ;) "VÄRLDENS BÄSTA DOTTER" :D


Kommentarer
Linnea Fällman / 2011-07-26 klockan 16:41:17

skönt att se att du lever älskling, saknar dig!!!! kom hem <3333333333



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback