Inne igen!

Hejsan kvälls-människor! :D


Haha, iallafall har jag kommit ín. Har äntligen träffat Linnea igen! Jag kan säga er, vi hade grymt roligt när vi träffades, snackade osv.. Och skrattade verkligen hela tiden! :D Iallafall, sen drog vi ut och träffade Samme & Zebbe. Haha ja, vi var bara ute & hade lite kul. Haha, sen gick jag hem till pappa, så jag sover här i natt.

I morgon har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Men hoppas att jag hittar på något skoj. Haha, puss


 

Förlåt för webbcam bilder, men min kamera är hemma hos mamma! :(


Kommentarer
Emmie / 2011-07-06 klockan 22:36:39

Hej sötnos, jag duggar din blogg och tycker att det skulle vara roligt om vi kunde göra ett samarbete? :) <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback