Har gjort massa...

Hej bloggen :)

Ja.. Nu är jag hemma från en lååång dag! Först åkte jag mamma robin & svea och badade. Så var vi där ett tag, jag badade inte. Var inte på de humöret. Men ja, sen så frågade mamma om vi ville åkte till mina kusiner, Patricia och dom ni vet? ;) Ja, så gjorde vi det. Men ja, jag ville inte åka dit osminkad, och vi hade åkt ganska långt för där vi badade, det var åt det hållet, så vi hade typ åkt halvvägs. Så vi stannade och köpte en mascara till mig. Så skulle jag sminka på det i bilen. Och gissa vad?! Den var SKRIK blå!! Haha shit.. Då hade jag inget smink eller nåt. Så när jag kom hem dit fick jag låna en mascara av Patricia. Sen när vi hade vart där åkte vi till mina andra kusiner, alltså på pappas sida haha. Alltså mamma & maj-len känner liksom varandra! :) Så efter det.. På vägen hem badade vi igen! Sen kom vi hem vid halv 7.
Man såg för mycket! Det var inte meningen! Såg inte det när jag tog bilden :)
Btw.. Just precis såhär ser jag ut- right now!

Kommentarer
Anonym / 2011-07-03 klockan 13:52:39

vad har hänt med dig & linnea? berätta!, vi undrar ju :S

Saga Arvidsson / 2011-07-04 klockan 15:36:05

Haha ser dig framför mig när du öppnar mascaran i bilen och den är blå ;) <33


hemlig / 2011-07-12 klockan 00:56:22

varfö la du ut bilden då ?


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback