5 saker om http://linneathielg.myshowroom.se

- jag HATAR när dörren till rummet där jag sitter i är öppet? Herregud, stäng dörren. Jag vet inte varför, haha men yes!
- jag äger en ÄKTA Louise Vuitton, har äktighetscertifikat och allt, köpte den i en Louis Vuitton butik i Vietnam, alltså med äkta i. Det fanns Gucci butiker, Dolce & Gabbana butiker - ALLT. Men man ska inte köpa på stånden längs vägen för det är bara kopior ;)
- jag har både vietnamesiskt & svenskt medborgarskap, awsome?
- jag har svårt att säga nej till saker så jag säger alltid ja när någon ber mig.. Därutav att jag bloggade på 5 olika bloggar som gästbloggare samtidigt..
- jag har varit i rätt mycket "catfights" (fast vi har inte slått varandra fysiskt) och varje gång har jag varit den som sagt förlåt osv osv utan anledning? så nu låter jag inte någon trycka ner mig på det sättet längre! :D
http://linneathielg.myshowroom.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback