INNLÄGG I TEXT+ BILD!







Blogg-time för Henrika då! ;)



Hahaha..






Stylarn Grim! :D




Haha, jag vet att jag inte hade en tröja, var ett VÄLDIGT varmt rum när vi var 4 pers, haha och jag bytte om! ;)

Oj, jag vet det ser lite fel ut, men jag viskar bara! :D

Så jäkla söt bild! :D

Men yamyam


Sådär! Det var väl alla bilder som jag hade från igår, haha kanske kommer flera senare, vet inte riktigt. Har min kamera+ andra data hos mamma. Så hämtar det i morgon antagligen. Igår var en bra kväll, först åt jag sarah henke pizza, sen när vi kom hem till mig igen kom Grimpen. Så var ju han med, som ni vet? ;) Kollade på barnhemmet och gjorde lite olika saker. Haha.

Gick och la oss typ runt 4 eller nåt, var as trött vid typ klockan halv 4 och såfort jag la mig ner ställde sig grim och hoppade över mig.. Jippe .. Men haha, sen kanske kvart över 4 stängde vi av datan och alla somnade, haha alla i samma säng så det var ganska varmt. Och så, men det var nog det. Vi hörs senare, puss på er!

Eller kan passa på och skriva om idag ju!
Gick upp klockan åtta, Grim skulle på golf, henke på match, jag och sarah till kanalens dag, var tvugna att åka dit för det var nånting med innebandy laget, eller alltså vi skulle samla in pengar till våran lagkassa. Och försöka hitta nya spelare, fick några spelare, men inte till vårt lag, bara till yngre lagen. Sen så, efter det stannade jag vendela, enya ett litet tag osv. Sen tog vi bussen till åkerberga station, enya gick av bussen vid henne, sen drog jag och vendela in på ica köpte smör, hennes mamma bad henne alltså. Haha, sen gick vi till vendela, sen träffade vi zebbe, oliver, anton var med dom ett litet tag, haha. Inte direkt nån speciell dag, men skitsamma! :)

Kommentarer
caroline / 2011-08-28 klockan 20:14:05

härliga bilder! :D


Enya Hasselström / 2011-08-28 klockan 20:46:51

omfg jag dör vilka fina bilder på henke ! och grim också .. ;D <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback