Ung08 igen!

Hejsan sötnosar! :D Sitter här hemma, gör ingenting speciellt. Är iallafall hemma från ung. Vart en bra dag, haha. Sprang runt lite där med olika killar osv.. Så det var nice, en kille som var lik Erik Saade, omg dö snygg! Haha, han var vi lite med oså. Men iallafall, sen efter ett tag drog vi hem. Kom vi till berga, så var David där och skulle träffa Linnea lite snabbt. Så stannade jag med dom i typ 10 minuter, sen kom pappa och hämtade mig på åkersberga station. Sen kom jag hem, satte mig lite vid datan osv. Och nu sitter jag fortfarande här, eller gjorde nyss lite mat, var skit hungrig. Men ja, nu kommer 3 bilder från idag! :)
Jag i väntan på bussen!
Bästis!

"Standard ;)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback