Städa rummet!

Aloha! :D Förlåt för en sån . Men har haft fullt upp.. Jobbig morgon i morse, sedan en lång skoldag, även fast vi fick sluta 50 minuter för tidigt, sen så drog jag & vendela hem till mig, gjorde lite konstiga saker.. Målade varandras ögonbryr ihop växta osv.. Hehe, sen drog vi till centrum och vidare till sporthallen för att vi skulle springa 5an med innebandylaget, men det blev inget..? Så vi stannade och kollade på p-97/96's träning, hehe ja. Sen kom mamma och hämtade oss två, körde hem vendela sen hem till mig såklart haha, sen så satte jag mig lite vid datan, och åt middag osv, men nu så ska jag städa mitt bombnedslag till rum.. ;) Hehe, är man tjej så är det såhär.. Eller? Jaklart, eller det ligger iallafall kläder, smink, och allt överallt på mitt golv! Crazy.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback