ss.

Är trött på singel livet, hehe. Vill ha en mysig kille att pussa på! :(

Hejsan. Sitter här i husvagnen, ska snart sätta på tvn, och se vad det är för program. Har verkligen ingenting att göra just nu. I över morgon börjar skolan, så sover hos sarah på söndag. Ska ju börja i ny skola i år igen, så det kommer antagligen vara lite nervöst, fast det kommer säkert gå bra.. Hoppas jag? Men vi hörs senare. Har inte med mig min kamera, så kan inte lägga ut några bilder just nu, vill ändå inte göra det, för ser ut som ett mongo. Vi hörs, puss.


Kommentarer
clara / 2011-08-20 klockan 22:26:43

http://sandinn.blogg.se/2011/august/fragestund-nu.html#comment frågestund på min blogg komentera gärna :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback