Ny mobil!

Haha, mina föräldrar sa att vi skulle snacka, alltså alla skulle såhär snacka, "allvar"

Så mamma börjar säga typ "Du är ute på 'natten' kommer inte hem när du ska, stänger inte av plattång, osvosv. Du städar inte undan, du städar inte ditt rum" och blabla. Så därför har vi ett straff..

Haha så tar dom fram nånting ur skåpet och ba "Blunda" Så stoppar jag in handen så fick jag en ny mobil, haha hade verkligen ingen aning. Och jag har ju själv inte valt, men fick en skön mobil. Så det var ju bra! :D



Fick den rosa :)


Kommentarer
sofie / 2011-08-11 klockan 18:09:08

Måste bara säga att, jag fick en sån rosa, och min storebror en grön, och min halvsyrra en svart, och först gick den svarta sönder, sen den rosa, sen den gröna, så dom suger :p

men dom är sjukt sköna, hoppas din funkar bättre :) <3


E-N-Y-A Life / 2011-08-11 klockan 20:12:34

hur mycket kostade den, alla har typ en sån o.O <3


Emelie / 2011-08-11 klockan 22:49:09

Nu har jag en frågestund, den som ställer den ''bästa'' frågan får ett inlägg om sin blogg, så det är bara att fråga på! :)


felicia blick / 2011-08-12 klockan 23:28:12

måste bara varna dig att dom suger.. i början tror man att dom äger, men efter ett tag så dampar dom. ibland kan man inte ens skicka sms, den stängs av helt random när man håller på med den.. verkligen en skitmobil! fin blogg :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback