NU HAR JAG DÅ FIXAT..

Färgade precis Veronikas hår, eller ja blonderade! :D Nu har jag nog gjort allt man kan göra med ett hår?! Jag har tunnat ut det, klippt upp det, fixat snelugg osv.. Och nu blonderat! Jag blev precis klar med att tvätta ur färgen+ tvätta det på samma gång. Så nu håller vi på & torkar det. Hoppas på ett toppen resultat, men jag tror faktiskt att det kommer bli super bra, för det såg bra ut när jag tvätta bort färgen osv. Så, vi ska vara inne halv 11 då läggs bilder ut när vi har vart ute+ hennes hår! Hold out babe's! ;)


Hade ett meddel hemma, så ja. Fast den vi använde var "Blonde, extrem blondering" För hennes utväxt var typ svart! Men ja, resultat kommer! :)

Kommentarer
dinah / 2011-08-16 klockan 22:20:39

har veronika blogg? :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback