Morgonbloggar lite SNABBT..

Godmorgon underbaraste. :) Har precis fixat mig klart.. Ingen vidare syn, haha. Men hade helt enkelt en dålig morgon. I morse gick det knappst att komma upp från sängen. Sen gick det segt hela morgonen.. Haha, min buss går om typ 10 minuter, så om 5 minuter går jag hem ifrån. Möter vendela, byter om till ett par byxor som hon tar med sig. Sen efter skolan ska jag typ träffa Linnea, har ingen aning om vad vi ska göra, men ska iallafall gå till pro och möta henne. Så vi hörs senare! :D Pussar


Kommentarer
ellen engardt / 2011-08-30 klockan 08:55:24

Var gärna med på dagens blogg! --> http://ellenengardt.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment :)


Moah - Bloggerskanღ / 2011-08-30 klockan 20:06:21

Tävling på gång! Bli dagens blogg! Allt står i följande inlägg: http://svantemark.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment Självklart får du länk, ifall du vinner förstås! Good Luck! :D


Saga of Stockholm! <3 / 2011-08-30 klockan 20:41:35

Klockan är 23.58 och jag ligger vaken, om en vecka börjar skolan och jag är jättenervös!

Jag försöker sova och blundar och slappnar av, då hör jag något.

Någon bankar i väggen försiktigt, jag sover på 3:e våningen så det kan inte vara någon

i min familj.

Helt plötsligt rycker det i mitt täcke! Det åker av mig och flyger ca 10 cm över golvet!

Jag skriker, blundar och när jag tittar är tecket på mig igen.

Hade jag drömt ?



Läs mer på min blogg! <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback