Min sega dag..

Hehe schysst rubrik va?! ;) Nej men iallafall, dagen har gått ganska segt. Kändes som om jag bara drog in till grönan för att åka tåg & stå i kö? Haha, för allt var det kö till, haha för att det var sommarkrysset idag. Så kollade jag lite på genrep, Danny var där. Åh, han är grymt snygg! ;) Hehe. Men sen drog jag & Elvira hem. Mamma hämtade mig vid åkersberga station. Och elvira skulle köpa godis eller något på ica?.. Eller jag har ingen aning. Men iallafall, sen kom jag hem till mig, så kollade jag på den nya Irene Huss, typ "det lömska nätet" eller något sånt, en grymt bra film. :) Men iallafall, uppdaterar mera senare, vi hörs pussar!
Love, hehe så snygga!

Kommentarer
Julia / 2011-08-14 klockan 01:27:42

Irene huss är då en bra skådespelare! och alla filmer är sjukt bra! :D



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback