Min dag i ord.. + bild från nu'et

Hej bloggen. Sitter här & lyssnar på musik.. Kollar lite facebook osv. Idag har dagen i skolan gått.. bra, tror jag? Hade idrott, So, Engelska, Svenska, Teknik+ någoting mer. Fast vi fick typ sluta grymt mycket tidigare på allt, behövde inte direkt jobba någonting idag.. :) Skönt! Sen efter skolan drog jag & Sarah till Sunvideo och lämnade någon film hon hade hyrt, som var väldigt försenad, haha alltid du saris! Haha, men iallafall sen så drog vi hem till henne, bytte om osv. Sen drog vi på innebandy träningen. Träningen gick väl sådär bra.. Inte direkt världens bästa, men ja. Sen efter träningen drog typ 9 tjejer och åt på Roma, haha vill faktiskt inte säga allt vad som hände.. Det vart väldigt mycket knas+ skratt! ;) Fast några saker var väldigt vidriga. Haha, men sen gick jag runt med Enya ett litet tag, men sen tog jag bussen hem till mig. Och där uppe DUNKAR typ mamma & anderas musik. Fast antar att det är mamma som valt musik.. Haha, väldigt dunkig iallafall! :) Men whatever.. Har inte så mycket mer att säga än det. Så vi hörs senare, pussar!
Jag är typ helt ofixad just nu.. Så förlåt för det suddiga ansiktet!
Men iallafall, alldeles strax kommer Emilia så ska vi slagga här hos mig, det kommer bli GREAT! :D Pusshej. Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback