Mer uppdate om ..

Om ni börjar kommentera mera, så får ju jag mera bloggenergi! :D Och vill blogga, tycker det är roligare. Om ni bara, kommenterar en kommentar om dagen så blir jag ju glad! Och varje dag, så kan jag såhär välja ut den bästa kommentaren som får en länk till sin blogg, och någon liten text! :)

Eller drömmer jag bara nu?! ;)

För liksom, när jag bloggar lägger jag ner tid till att skriva till er, då kan ju ni kanske lägga lite extra tid till att kommentera till mig? ;) Heheh.. Men aja, hoppas på det! För då kommer ju jag som sagt blogga ännu mera+ lägger ut mycket mera bilder! FLER INNLÄGG ÄR PÅ G.



Make me happy darling's! :D


Kommentarer
ellen Gardholm :) / 2011-08-12 klockan 09:35:46

Okej, från och med nu ska jag kommentera mera! Skulle va super om du kan uppdatera mer & oftare och även med mer bilder :D KRAMIS!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback