Karla

Gud, snart flyttar du. Hemskt. Dom här månaderna jag har känt dig, har vart en del av det bästa i mitt liv. Jag kommer aldrig att glömma dig Karla. Haha, jag tänker tillbaka, kommer ihåg så jävla mycket du & jag har gjort tillsammans. Den där gången vi skulle till grönan, så skulle vi hem till mig, för där var allt smink, så var dörren inte öppen, ingen hemma, jag hade inga nyklar. Så vi klättrade upp till balkongen som var typ 10 meter upp, haha så lyckades vi på något sätt få upp den. Haha herregud, vilka minnen. Så fixade vi oss, sebbe & wille bombade oss, haha "När kommer ni?!" Gud, så fick vi fram att bussen hade krockat! Haha, herregud. Jag är så otroligt glad, att jag träffade just dig, den dagen, i centrum. Klockan var väl runt halv 10, och vi jag sarah & ronja skulle till ica, otroligt glad att du hängde med och slaggade med oss då. Annars skulle jag inte ha upptäckt den absolut bästa systern man kan önska sig, Karla. När du flyttar, jag kommer sakna dig otroligt.. Men det får jag stå ut med. Vi kommer träffas, inte ofta, men kanske en gång i året eller så.. Bara så du vet, du kommer alltid att finnas i mina minnen, och du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Du kommer alltid att vara nummer ett för mig. Jag älskar dig, så sjukt mycket. Gumman, jag glömmer dig inte.

Du betyder en hel del för mig, det hoppas jag du aldrig glömmer vännen. En dag utan dig, är en evighet. En vecka utan dig är ännu längre, men livet utan dig kommer att bli tufft. Jag älskar dig syster.

Bieber in our hearts.




Kommentarer
Filippa / 2011-08-05 klockan 16:38:11

Vart ska hon flytta ?:)


Anonym / 2011-08-05 klockan 22:28:44

Vart har du köpt dedär supersnygga halsbandet i din header? Fin blogg :)

Fanny Zendi / 2011-08-06 klockan 13:51:17

Hej sötnos! Har nyss skaffat en ny blogg! Http://oscaarsbrud.blogg.se , lämna jätte gärna en kommentar! Och det skulle betyda sjukt mycket om du länkade mig!

Puss! <33



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback