Isabelleh..? Nej..



Dissar när folk kallar dig tillexempel "Moah" Tog bara första namnet jag kom på! Men jag tycker personligen att det är sjukt töntigt! Haha, liksom.. varför? ;) Jag skulle själv aldrig kalla mig för Isabelleh. :s Haha lite fjortisvaring..? Men iallafall, jag tycker verkligen inte det är snyggt! Ta inte illa upp ni som gör det, säger bara min åsikt! Men tillexempel Sarah Svensson, hon heter ju så på riktigt, för er som inte har förstått det! Haha, men om man har kallat sig det i flera år, så visst ett undantag. Men inte om man bara gör det nu senaste året, bara för att liksom? Haha, det är lite geek! :)


Kommentarer
Moah - Bloggerskanღ / 2011-08-30 klockan 16:04:31

Geek? Nej. verkligen inte, din åsikt liksom! Men nu ska jag berätta min åsikt: Jag vill vara lite udda, inte som alla andra. Moa är ett vanligt namn, heter hellre Moah. Därför döpte jag om mig, ok?


Moah - Bloggerskanღ / 2011-08-30 klockan 17:11:20

Sv - Vadå tagga ner? Skrev att det var MIN åsikt, har aldrig sagt att du inte får skriva det?.. xd


Moah - Bloggerskanღ / 2011-08-30 klockan 17:19:12

Sv - Nej? Men jag skrev den i alla fall..?



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback