Hos saris!

Hallå där! ;) Sitter hemma hos sarah nu, och hon håller på med mitt hår plattar & grejar. Åh, underbart! :D Men iallafall när jag kom hit cyklade vi hem till Linnea och hämtade lite kläder jag glömt, plus att jag lämnade några saker också! Sen på vägen hem gick vi med cykeln, för vi snackade om sveriges bästa idé! ;) Men, det får ni inte veta. Hehe, men iallafall vi ska snart ha lite skoj. Haha, sen i morgon börjar skolan. Så vi ska alldeles strax fixa saker tills i morgon för att annars kommer vi inte hinna i morgonbitti för då är man så seg! Haha, men vi hörs senare. Ska vara lite social mot min bv! Love :)



Jag är snäll och bjuder på bilderna, tog dom bara lite snabbt nyss! :)

Kommentarer
Axelina Johansson / 2011-08-21 klockan 22:06:44

fiin blogg :D



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback