Homiepomie!

Hejsan älsklingar! Här sitter jag & lyssnar+ kollar på min älskling Justin. Kom hem från Vendela för typ.. En halv timme sedan eller nåt, hehe har ingen koll alls på tiden osv.. Men iallafall, idag har jag ju vart i skolan- Dagen gick ganska fort, haha. Laaagom! ;) Vi hade, Engelska, Matte, No, Musik, och.. Ja det var nog det tror jag, kommer inte riktigt ihåg. Men sen efter skolan tog vi bussen till Vendela, sen åt vi lite hos henne och kollade på datan och jag kollade lite på tv. Icarly! :D I love it hehe. Sen åkte vi och kollade på en mobil åt vendela, men det gick inge vidare.. Hehe. Men whatever jag är iallafall hemma. Så vi hörs senare, bye lovers. :)
Och i morgon får jag min kamera av Sarah Bästi, hehe skitunge.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback