Hemma..

Hejsan. Kom hem runt kvart i 10, vart lite senare än väntat.. Men iallafall, nu är jag hemma, sitter på mitt rum. Min dag/eftermiddag-kväll- Jag & Zebbe gick från söra till skärgårdsstad, jobbigt.. Men det gick inte någon buss. Iallafall, tillslut kom vi dit, 1 och en halv timme försenade. Haha, sen gick vi in till henne var där ett tag, där vart också Felicia, juste kanske ska berätta vem vi gick till, veronika. Så var vi där ett tag, jag & zebbe skulle ut och möta Filip, men då hängde veronika & felicia också med, det började spöregna, vi blev dygnblöta! :( Fyfan. Men sen stack vi in igen, dom åt lite, ja drack. Haha var inte hungrig, men sen iallafall plattade jag mitt blöta hår, så hjälpte jag felicia & veronika att platta. Haha men aja skitsamma, sen så stack felicia hem. Vi gjorde massa olika saker, jag bland annat målade filips naglar röda! Rawr.. ;) Hahah. Sen, men iallafall vi har gjort massa olika saker. Men ska dra, pusshej!


Haha, jag & zebbe i veronikas onepiece! Haha :)

Kommentarer
filip michols xd / 2011-08-08 klockan 18:08:07

dom blev fett snygga jue !! :) <33


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback