Hemma från arninge! (And my day..)

Tjenare bloggläsare! :D Kom nyss hem från arninge, köpte en hylla som jag ska ställa smink på osv+ ett par skor, som jag var tvungen att köpa. Inga speciella skor, vanliga gympadojjer.. ;)
'

Idag var jag först i skolan. Vi gjorde inget speciellt, man skulle ta en tygbit sen skulle man rita av varandra på tyget & sen ska vi fylla väggen med det. So that's is? ;) Ja, sen efter skolan drog jag & sarah hem till mig. Vi åt först lite mellis, sen la vi oss i sängen och kollade på gamla bilder på min data osv.. Sen hör jag sarah snarka, då hade alltså hon somnat.. Haha, såklart! Sen efter det, så väckte jag henne, och garvade lite, hehe. Och sen skulle vi egentligen bara dra hem till vera och hämta mitt smink, men vi stannade där lite för bussarna går väldigt sällan. Sen kom Saga, Emilia, Tilda dit också så vi stannade ett litet tag till. Sen tog vi bussen till åkersberga station tillsammans, fast jag klev av vid Tråsättra. Sen så gick jag in, åt middag efter ett litet tag. Sen åkte vi som sagt till arninge. Det var väl det..? Så, har iallafall min dag sett ut, har ni gjort något speciellt? :) Puss
2 bilder från igår!

Kommentarer
Morgan / 2011-08-23 klockan 20:17:56

Sötis :D

emaaa / 2011-08-23 klockan 21:11:31

gud vad fin blogg !



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback