Grönalund!

Hej, var uppe ganska tidigt idag. Runt klockan 10 ska jag vara nere i centrum, och möta Elvira. Så ska vi dra till grönan. Som jag redan har vart ett antal gånger! ;) Haha. Men jag tröttnar ändå inte? Vilket är väldigt konstigt! Haha. Men i vilket fall, drar vi dit. Är där ett tag, sen åker vi ju hem. Kanske slaggar eller så? :D Jag vet faktiskt inte. Ingenting bestämt. Men ska iallafall ringa elvira och väcka henne, för skulle göra det när jag gick upp, hehe men jag glömde. Skulle egentligen ringa för typ, 1 och en halv timme sedan. Hehe, men sån är jag! Lite halvt glömsk! ;) Fast nu sitter jag faktiskt och ringer till henne, så helt enkelt se om hon svarar, eller iallafall om hon är vaken. Nej, det var hon inte. Eller hon svarade inte, så jag antar att hon inte är vaken, jä*la unge! Heheh.. :o

Men ska snart fixa mig osv.. Ska platta håret, sminka mig, klä på mig, borsta tänderna, fixa lite andra saker, och ja allt sånt där. Kan ta lite tid, och framför allt måste jag väcka elvira! ;)


Elvira, så fin!!


Kommentarer
ellen Gardholm :) / 2011-08-12 klockan 09:39:58

Ska också dit idag eller ikväll :) men tror du du är kvar runt 4 eller 5 nångång? :D Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback