Goodmorning darlings!

Godmorgon! :) Vaknade för ungerfär 10 minuter sen, då var alltså klockan halv 2 här i åland. Men ja, halv 1 svensk. Igår kväll somnade jag runt halv 3 ungerfär. Iallafall, idag vet jag inte vad vi ska göra, det är ganska dålig väder, eller det regnar inte eller nåt men det är inte direkt varmt. Det är liksom ett fuktigt väder, ni vet "fiskeväder?" Så jag antar att säkert pappa+ flera ska ut och fiska sen.. Jag själv vet inte vad jag ska göra, kanske hänger med ut? Nja.. Alltså fiska är inte riktigt min grej, jag rör INTE masken, och jag rör INTE fisken. Usch, så pappa/robin får typ alltid göra allt åt mig.. ;) Nog snackat om det, jag ska iallafall äta lite frukost nu så uppdaterar mera snart! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback