En sak jag tänk på..

Att om man blir kallad fjortis, är det ofta en fjortis själv som säger det? :s Eller, en tjej som har exakt samma stil som mig? Men bara känner, åh gud måste bara försöka sänka den där tjejen.. Haha, men grejen är den, jag tar inte åt mig av det där ordet? Förut var det bara en tjej som var 14 bast, and that's it? :s Och, jag blir inte sänkt av det, det bygger bara upp mig? Haha. Bara för att jag INTE bryr mig om ordet? Helt alvarligt, man kan ju skratta åt det? Visst ni får tycka jag ser ut som en fjortis om ni vill det, eller ja ni får tycka precis vad ni vill om mig! Men jag kommer fortfarande alltid vara som jag är, den jag är. Jag ändrar mig inte och blir osäker i mig själv bara för att folk pekar på mig, skriker fjortis, eller säger att jag är ful? ;) För jag vet själv att jag är inget av det där, och folk är avundsjuka. Men varför skriker folk med exakt samma stil fjortis? Alltså, bitch blickar är ju också nåt av det omognaste. Och det får man ju, men folk lägger ju bara märke till dom som ser bra ut, man ger ju inte en bitch blick till en ful tjej? För dom lägger man inte lika mycket märke till, dom märker ju liksom inte ut sig? Haha. Är det någon mer som har tänk på det..? :)


Kommentarer
Morgan :D / 2011-08-19 klockan 21:44:27

Jag har :D :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback