Drar till åland idag..

:( .. Måste det, vet inte varför. Men så är det iallafall. Kommer inte alls bli någon bra uppdatering då heller, är där över helgen. Men, ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Okej? Så stanna kvar, för det kommer att komma innlägg, bilder eller vad som helst! Bara ni lovar att fortsätta klicka in på bloggen! ;) Hehe, men hade sjukt dålig statistik när jag kom hem från åland & bulgarien förut ju, så kämpade upp den, Och har hållt en bra uppdatering nu senaste dagarna osv..? Så nu ligger statistiken på där den brukar ungerfär. Så, vill inte förlora flera besökare igen, vill ju att ni ska bli flera! Haha. Men aja, ska packa mina saker osv snart.. Tråååk. Haha, sen ska vi ju dra till åland. När vi kommer dit ska jag dega framför tvn. Så.. Vi hörs! Uppdaterar när jag är framme. Puss & Kram



SAKNAR! Detta är BÖRJAN av sommarlovet, typ första dagarna, åh gud vad jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback