Diss!

Ska bara göra en liten snabb diss. Men iallafall, jag dissar att om jag lånar ut massa kläder osv till en kompis, och typ ger den allt den ber om, eller ja ni förstår? Lånar ut saker den vill ha och sånt. Sen när jag frågar om jag får låna nånting av henne så svarar den typ "Nej alltså.. Helst inte" Och sånt. Liksom, då tänker man ju "Varför i helvete lånade jag ut allt det där åt dig?!" Alltså, det är bara så snålt! Och jag hatar folk som är snåla. Haha, och sen när man ber om att få tillbaka kläderna så ba "Nej alltså dom ligger i tvätten" För det är en vitlögn! Det är ju himla enkelt att bara få fram?! Så.. Liksom jag menar, det är lite drygt, för det är ju ändå mina kläder jag lånat ut. Sen efter typ 2 veckor frågar jag igen "Hej, alltså måste ha tillbaka mina kläder nu" Då svarar den inte? Sen efter yttligare en månad får man typ det! :s

Om någon har lånat nåt av mig, är den den som ska lämna det till mig, jag ska inte behöva hämta. Det är en annan sak om jag glömt något hos nån, då är det jag som ska hämta kläderna. Men.. tycker iallafall detta är en FET diss! Är det bara jag?!


Kommentarer
Julia / 2011-08-17 klockan 00:40:49

men jag har ju sagt att vi kan träffas och så får du din tröja? :(


FridaDahl / 2011-08-17 klockan 15:20:43

Fattar precis vad du snackar om!


Anonym / 2011-08-17 klockan 21:56:37

Håller med!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback