DAGENS DISS!

Måste bara dissa när folk lägger ut bilder på facebook som det står på "Är du taggad här, beskriv mig med 3 ord" Jag menar, jag tycker själv att det är väldigt töntigt..? Plus att man TIGGER efter komplimanger?! :s Det är ju lite.. Vad ska man säga, ja ni fattar nog själva. Men tycker iallafall att det är grymt töntigt, och jag har själv lagt ut såna för typ ett år sen, eller la ut en iallafall. Och det skulle jag aldrig göra nu..? Skulle faktiskt skämts lite över att lägga ut en sån bild. Och för det andra är det jobbigt att vara taggad i en sån bild för att man får typ händelser varje minut, bara för att nån kommenterar..? Men whatever, man kan ju ta bort taggen men ändå. Någon som håller med mig..? :)

Kommentarer
Emma La Fontaine / 2011-08-25 klockan 22:10:31

JAAAG. Det är grymt irriterande när folk taggar en i såna bilder, man får liksom kommenterar HELA tiden.. typ '' söt, underbar,snäll'' nåt sånt.. jag menar, ingen bryr sig. Bara den som har gjort bilden? xd <3



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback