Dag 2- Tre saker du inte visste

* Jag är sjukt mörkrädd, om jag tillexmpel går ute på kvällen, då det börjar bli väldigt mörkt. Och det kommer en bil, med tonåringar eller så, tar jag alltid upp mobilen och låssas snacka! Eller, alltså det beror på.. Men oftast! Eller om jag sätt en skräckfilm så ska jag sova i ett mörkt rum då lever jag mig typ in i filmen.. ;) Så det blir as läskigt att sova. Haha. Jag vet jag är som jag är, men så är jag. Mörker= Rädsla.. (Men sover alltid med en lampa tänd)

* Jag gillar Ulrik! :) Det är det inte många som vet, men faktiskt jag tycker han har en väldigt skön röst, och är grymt söt! Om jag såg han skulle jag lätt springa fram. Haha, men han är ju ingenting mot Justin för mig, men han är riktigt bra på det han gör helt enkelt. :)

* Jätte många tror att jag är jätte lång? För er som inte sätt mig i verkligheten alltså, Men hör ofta när jag träffar folk första gången "Gud vad kort du är, trodde du var mycket längre" Men jag är inte så lång som man tror, jag har insett det själv nu, men är fortfarande inte kort då, men är inte heller lång. Men det jag menar är att, alla som inte sätt mig/träffat mig, tror att jag är as lång men egentligen är jag bara ungerfär 156-158! :s Och vissa tror jag är ungerfär 165? :) Hehe!

KOM INTE PÅ NÅGOT ANNAT PÅ SISTA PUNKTEN, ÄR HELT HJÄRNTVÄTTANDE TRÖTT, HAR SOVIT VÄLDIGT LITE SENASTE DYGNEN.. :(


Kommentarer
Mindy / 2011-08-29 klockan 22:02:51

är exakt likadan näre gäller ettan! ;o allt stämde verkligen in ;o<3


Linn Andersson / 2011-08-30 klockan 21:01:18

Samma sak gör jag också som ettan :) <3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback