Bulgarien 2011 Del 2


Jag älskar er!

Haha, "liten" sockervadd! :D

yey snygging!

Haha, på hotellet var det alltid folk som stog och sjöng covers av andra låtar med gitarr och sånt. Så vi brukade sitta där och lyssna!

love u mami




Haha "kittel-mannen" Han kom alltid & kittlade min syster, haha! Och han var as schysst! :D

Haha

Anderas, min låssas pappa, extra pappa, bonus pappa, plast pappa, eller vad man säger?! Haha :D

mupp :D



majskolvsunge!

Fin bild, men var tvungen att täcka mitt ansikte, eftersom att robin typ tröck ner mig under vattnet, vi gjorde nåt haha och jag såg helt cp ut! BOKSTAVLIGEN!

HAHA, drogatface. men var bara tvungen, i love u!

söt!

Mamiuo

Anderas & Mamma

Brother 'n' Sister

Hahah.. :D

yammi vin ?

HAHAHAHHAHA..



Så, kanske lägger upp ännu flera bilder sen, men orkar inte det just nu! Men åh, tråkigt man ser inte brun ut på bilderna, menmen aja. Jag är faktiskt brunare i verkligheten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback