Alexandra "Kissie" Nilsson

Jätte många ogillar/hatar henne.. Är det för att hon proviserade mycket förut kanske..?

Men jag ogillar henne inte, jag gillar faktiskt henne. Jag vet inte riktigt varför. Men jag har ingen anledning till att hata henne? Jag vet hon är inte direkt värdens snyggaste, men hon hade nog vart snygg om hon inte hade gjort så mycket ändringar på sig själv. Och vart sådär jätte smal. Med ändringar menar jag: Bröstoperation, botox i läpparna och gjort mindre näsa..? Fast, det bestämmer hon ju helt själv. Men helt ärligt talat, tycker jag att hon är rätt så stark eller vad man ska säga..? Fast Dessie, gillar jag helt klar mest, hon är G R Y M.

 


Kommentarer
I S A B E L / 2011-08-18 klockan 12:41:06

Håller med dig! Hon är bäst! :D


Anonym / 2011-08-18 klockan 19:43:43

Tkr exat likadant =D Asså du har så jäkla bra blogg!? Läser den varje dag! Men tyvärr vill ja nt skriva mitt namn för det finns vissa dryga personer som kmr att reta mej osv. Men som sagt älskar din blogg!♥ kramm♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback